¡Envío GRATIS a TODO el Perú desde S/89!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada How to Field a Ground Ball: An Ultimate Guide for Infielders (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
58
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.3 x 12.7 x 0.3 cm
Peso
0.07 kg.
ISBN13
9781663239914

How to Field a Ground Ball: An Ultimate Guide for Infielders (en Inglés)

Ted Kubiak (Autor) · iUniverse · Tapa Blanda

How to Field a Ground Ball: An Ultimate Guide for Infielders (en Inglés) - Kubiak, Ted

Libro Físico

S/ 78,34

S/ 156,69

Ahorras: S/ 78,34

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 30 de Mayo y el Jueves 13 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "How to Field a Ground Ball: An Ultimate Guide for Infielders (en Inglés)"

"How to Field a Ground Ball" is a microscopic, detailed explanation of a unique teaching method, one that demands instructive individuality, not group conformity. It is a method whose main asset is that it accommodates, and adjusts, to different athleticisms. In contrast to the time-tested method of using drills to teach infielders how to field ground balls. "How to Field a Ground Ball" promotes a superior method that necessitates the manipulation of an infielder's natural body movements to instill the postures and actions that comprise the fielding process. It teaches the instructor how to utilize never before recognized movements of that process to ensure that an infielder's ability to field a ground ball will be maximized. The art of hitting a baseball has always received the most attention. No one has taken the time to study the art of fielding it. That is, until now. After reading "How to Field a Ground Ball" you will look at infielders differently than you ever have, and whether you agree or not with its teachings, this manual will have an impact on you.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes