¡Envío GRATIS a TODO el Perú desde S/89!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada How We Teach Performance Art: University Courses And Workshop Syllabus (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2014
Idioma
Inglés
N° páginas
338
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.8 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN13
9781478731948

How We Teach Performance Art: University Courses And Workshop Syllabus (en Inglés)

Valentin Torrens Ed (Autor) · Outskirts Press · Tapa Blanda

How We Teach Performance Art: University Courses And Workshop Syllabus (en Inglés) - Torrens Ed, Valentin

Libro Nuevo

S/ 127,82

S/ 255,63

Ahorras: S/ 127,82

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 30 de Mayo y el Jueves 13 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "How We Teach Performance Art: University Courses And Workshop Syllabus (en Inglés)"

42 different approaches to transmit the generative source of creativity in live action by internationally experienced practitioners, teachers and theorists of performance art from 21 countries. 340 pages full of ideas, points of view, methodologies, sensitivities, exercises and proposals to enjoy live practice with deeper involvement immersion, knowledge and study. The book begins with a clarification of the terms used to name this practice and continues with the cultural introductions previously to the appearance of the performance as an artistic differentiated activity. To see the performance's creative nature and its relation with the game; its communicative qualities and his perception. It's followed by a report on previous books and publications related to the pedagogies of the performance. Later, a description of education affiliations, inside the pedagogic common tendencies of performance courses. An approach to courses and workshop's characteristics. It's begun with the syllabus and the comments of the university courses and continues with the workshops. Some teachers have sent a text on their relation to the performance; in those cases, it's placed before the description of the syllabus, in order to complement, from the subjective intimacy, our best comprehension of his work and his course. After the entire syllabus, there is a small biographical summary of the authors and bibliography on performance.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes