¡Envío GRATIS a TODO el Perú desde S/89!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Identity-Focused ela Teaching: A Curriculum Framework for Diverse Learners and Contexts (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138812024
N° edición
1

Identity-Focused ela Teaching: A Curriculum Framework for Diverse Learners and Contexts (en Inglés)

Beach Richard Anthony Johnston Haertling Thein Amanda U. A.: (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Identity-Focused ela Teaching: A Curriculum Framework for Diverse Learners and Contexts (en Inglés) - Beach Richard Anthony Johnston Haertling Thein Amanda U. A.:

Libro Físico

S/ 625,21

S/ 1.250,43

Ahorras: S/ 625,21

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 06 de Junio y el Viernes 21 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Identity-Focused ela Teaching: A Curriculum Framework for Diverse Learners and Contexts (en Inglés)"

Countering the increased standardization of English language arts instruction requires recognizing and fostering students' unique identity construction across different social and cultural contexts. Drawing on current sociocultural theories of identity construction, this book posits that students construct multiple identities through use of five identity practices: adopting alternative perspectives, exploring connections across people and texts, negotiating identities across social worlds, developing agency through critical analysis, and reflecting on long-term identity trajectories. Identity-Focused ELA Teaching features classroom activities teachers can use to put these practices into action in ways that re-center implementing the Common Core State Standards; case-study profiles of students and classrooms from urban, suburban, and rural schools adopting these practices; and descriptions of how teachers both support students with this instructional approach and share their own identity-construction experiences with their students. It demonstrates how, as students acquire identity-focused practices through engagements with literature, writing, drama, and digital texts, they gain awareness of the ways exposure to different narratives, beliefs, and perspectives serves to mediate their own and others' identities, leading to different ways of being and becoming over time.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes