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portada Image and Audience: Rethinking Prehistoric art (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2009
Idioma
Inglés
N° páginas
260
Encuadernación
Tapa Dura
Peso
1.35
ISBN
0199533857
ISBN13
9780199533855
N° edición
1

Image and Audience: Rethinking Prehistoric art (en Inglés)

Richard Bradley (Autor) · Oxford University Press · Tapa Dura

Image and Audience: Rethinking Prehistoric art (en Inglés) - Richard Bradley

Libro Nuevo

S/ 765,04

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Image and Audience: Rethinking Prehistoric art (en Inglés)"

There have been many accounts of prehistoric 'art', but nearly all of them begin by assuming that the concept is a useful one. In this extensively illustrated study, Richard Bradley asks why ancient objects were created and when and how they were used. He considers how the first definitions of prehistoric artworks were made, and the ways in which they might be related to practices in the visual arts today Extended case studies of two immensely popular and much-visited sites illustrate his argument: one considers the megalithic tombs of Western Europe, whilst the other investigates the decorated metalwork and rock carvings of Bronze Age Scandinavia.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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