Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Improvising the Curriculum: Alternatives to Scripted Schooling (Routledge Research in Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2017
Idioma
Inglés
N° páginas
152
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780815381907
N° edición
1

Improvising the Curriculum: Alternatives to Scripted Schooling (Routledge Research in Education) (en Inglés)

Michael Corbett; Ann Vibert; Mary Green (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Improvising the Curriculum: Alternatives to Scripted Schooling (Routledge Research in Education) (en Inglés) - Michael Corbett; Ann Vibert; Mary Green

Libro Físico

S/ 186,39

S/ 372,77

Ahorras: S/ 186,39

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 19 de Junio y el Jueves 04 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Improvising the Curriculum: Alternatives to Scripted Schooling (Routledge Research in Education) (en Inglés)"

Equipped with cultural tools like cell phones, computers and video cameras, youth are called upon to improvise and construct themselves symbolically in a continuously connected world; yet new teachers and students are still expected to learn and deliver standardized, placeless forms of scripted curriculum. This volume argues for improvisation as an approach to curriculum that recognizes the fundamentally creative aspects of learning that are often marginalized in communities of disadvantage. It provides interesting possibilities for schools that are working hard to keep up with technological, economic and cultural change, and argues for an improvised middle ground between structure and creativity. This volume outlines a two-year research project performed in a Canadian middle school, where school staff used student filmmaking as a way to expand teachers’ conceptions of literacy. It analyzes the response of students and parents as well as the student teachers that brought the program to the school. The improvisational techniques used while making the films paved the way for larger benefits of curricular improvisation to be explored.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes