¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada In the Driving Seat of Customer Experience: With Customer Signals Management (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
158
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9789492004918
N° edición
01

In the Driving Seat of Customer Experience: With Customer Signals Management (en Inglés)

Zanna Van Der Aa (Autor) · Warden Press · Tapa Blanda

In the Driving Seat of Customer Experience: With Customer Signals Management (en Inglés) - Zanna Van Der Aa

Libro Nuevo

S/ 123,25

S/ 246,51

Ahorras: S/ 123,25

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 25 de Junio y el Martes 09 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "In the Driving Seat of Customer Experience: With Customer Signals Management (en Inglés)"

Every organization receives signals from its customers, from satisfaction surveys, e-mails and telephone calls, to posts on social media. They're generally registered and a list of improvements drawn up, and then ... well, that's where companies lose their way. Which improvements have priority? Which will be most effective? How can I show that customer experience can earn the organization money? These are the key issues for customer signals management: a method which renders customer experience steerable in terms of both customer satisfaction and cost efficiency. In "In the Driving Seat of Customer Exerience", Zanna van der Aa navigates you through all the steps required to successfully map out customer experience. With a strong combination of theoretical underpinning and pragmatic applications, she offers inspiration in practical cases, tips and tools and lessons learned. The crux of the success of her method lies in measurability of the results, and therefore financial visibility of the benefits for the organization.This edition replaces the 2017 book "Customer Signals Management"

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes