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portada India as an IT superpower: Strategy for success (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
120
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.4 x 20.3 x 0.6 cm
Peso
0.25 kg.
ISBN13
9781448651993

India as an IT superpower: Strategy for success (en Inglés)

Anurag Sharma (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

India as an IT superpower: Strategy for success (en Inglés) - Sharma, Anurag

Libro Nuevo

S/ 69,38

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "India as an IT superpower: Strategy for success (en Inglés)"

India's dramatic growth of the IT industry over the last couple of decades has made news all over the world. The incarnation of an impoverished developing country into a leader of Information Technology (IT) has surprised the scholars and the common folk alike. What helped the transition of an over populous country dealing with problems of illiteracy and malnutrition, natural disasters like draught, floods, earthquakes and tsunami besides terrorism and five full blown wars since independence into a situation where it is excelling in the cutting edge areas of IT and knowledge management?

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El libro está escrito en Inglés.
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