Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Indigenous Pathways, Transitions and Participation in Higher Education: From Policy to Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
296
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 1.6 cm
Peso
0.69 kg.
ISBN13
9781013268281

Indigenous Pathways, Transitions and Participation in Higher Education: From Policy to Practice (en Inglés)

John James Smith (Autor) · Jack Frawley (Autor) · Steve Larkin (Autor) · Saint Philip Street Press · Tapa Blanda

Indigenous Pathways, Transitions and Participation in Higher Education: From Policy to Practice (en Inglés) - Jack Frawley ; Steve Larkin ; James a Smith

Libro Físico

S/ 211,91

S/ 423,83

Ahorras: S/ 211,91

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 10 de Junio y el Lunes 24 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Indigenous Pathways, Transitions and Participation in Higher Education: From Policy to Practice (en Inglés)"

This book brings together contributions by researchers, scholars, policy-makers, practitioners, professionals and citizens who have an interest in or experience of Indigenous pathways and transitions into higher education. University is not for everyone, but a university should be for everyone. To a certain extent, the choice not to participate in higher education should be respected given that there are other avenues and reasons to participate in education and employment that are culturally, socially and/or economically important for society. Those who choose to pursue higher education should do so knowing that there are multiple pathways into higher education and, once there, appropriate support is provided for a successful transition.The book outlines the issues of social inclusion and equity in higher education, and the contributions draw on real-world experiences to reflect the different approaches and strategies currently being adopted. Focusing on research, program design, program evaluation, policy initiatives and experiential narrative accounts, the book critically discusses issues concerning widening participation. This work was published by Saint Philip Street Press pursuant to a Creative Commons license permitting commercial use. All rights not granted by the work's license are retained by the author or authors.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes