¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Instrumentation Handbook for Biomedical Engineers (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
184
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781466504660
N° edición
1

Instrumentation Handbook for Biomedical Engineers (en Inglés)

Mesut Sahin; Howard Fidel; Raquel Perez-Castillejos (Autor) · Crc Press · Tapa Dura

Instrumentation Handbook for Biomedical Engineers (en Inglés) - Mesut Sahin; Howard Fidel; Raquel Perez-Castillejos

Libro Nuevo

S/ 413,08

S/ 826,15

Ahorras: S/ 413,08

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 08 de Julio y el Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Instrumentation Handbook for Biomedical Engineers (en Inglés)"

The book fills a void as a textbook with hands-on laboratory exercises designed for biomedical engineering undergraduates in their senior year or the first year of graduate studies specializing in electrical aspects of bioinstrumentation. Each laboratory exercise concentrates on measuring a biophysical or biomedical entity, such as force, blood pressure, temperature, heart rate, respiratory rate, etc., and guides students though all the way from sensor level to data acquisition and analysis on the computer. The book distinguishes itself from others by providing electrical circuits and other measurement setups that have been tested by the authors while teaching undergraduate classes at their home institute over many years. Key Features: - Hands-on laboratory exercises on measurements of biophysical and biomedical variables- Each laboratory exercise is complete by itself and they can be covered in any sequence desired by the instructor during the semester- Electronic equipment and supplies required are typical for biomedical engineering departments - Data collected by undergraduate students and data analysis results are provided as samples- Additional information and references are included for preparing a report or further reading at the end of each chapter Students using this book are expected to have basic knowledge of electrical circuits and troubleshooting. Practical information on circuit components, basic laboratory equipment, and circuit troubleshooting is also provided in the first chapter of the book.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes