Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Interactive Gpu-Based Visualization of Large Dynamic Particle Data (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
109
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.5 x 19.1 x 0.7 cm
Peso
0.23 kg.
ISBN13
9783031014765
N° edición
1

Interactive Gpu-Based Visualization of Large Dynamic Particle Data (en Inglés)

Michael Krone (Autor) · Martin Falk (Autor) · Sebastian Grottel (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Interactive Gpu-Based Visualization of Large Dynamic Particle Data (en Inglés) - Falk, Martin ; Grottel, Sebastian ; Krone, Michael

Libro Nuevo

S/ 196,17

S/ 392,33

Ahorras: S/ 196,17

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Interactive Gpu-Based Visualization of Large Dynamic Particle Data (en Inglés)"

Prevalent types of data in scientific visualization are volumetric data, vector field data, and particle-based data. Particle data typically originates from measurements and simulations in various fields, such as life sciences or physics. The particles are often visualized directly, that is, by simple representants like spheres. Interactive rendering facilitates the exploration and visual analysis of the data. With increasing data set sizes in terms of particle numbers, interactive high-quality visualization is a challenging task. This is especially true for dynamic data or abstract representations that are based on the raw particle data. This book covers direct particle visualization using simple glyphs as well as abstractions that are application-driven such as clustering and aggregation. It targets visualization researchers and developers who are interested in visualization techniques for large, dynamic particle-based data. Its explanations focus on GPU-accelerated algorithms for high-performance rendering and data processing that run in real-time on modern desktop hardware. Consequently, the implementation of said algorithms and the required data structures to make use of the capabilities of modern graphics APIs are discussed in detail. Furthermore, it covers GPU-accelerated methods for the generation of application-dependent abstract representations. This includes various representations commonly used in application areas such as structural biology, systems biology, thermodynamics, and astrophysics.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes