Compartir
International Perspectives on Exclusionary Pressures in Education: How Inclusion Becomes Exclusion (en Inglés)
Done, Elizabeth J. ; Knowler, Helen (Autor)
·
Palgrave MacMillan
· Tapa Dura
International Perspectives on Exclusionary Pressures in Education: How Inclusion Becomes Exclusion (en Inglés) - Done, Elizabeth J. ; Knowler, Helen
S/ 765,03
S/ 1.530,05
Ahorras: S/ 765,03
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 12 de Agosto y el
Lunes 26 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "International Perspectives on Exclusionary Pressures in Education: How Inclusion Becomes Exclusion (en Inglés)"
This book examines and problematises the concept of 'educational inclusion' within schools. Despite varying definitions of inclusion according to national context, there is a growing consensus that educational systems presented as 'inclusive' in policy and professional discourse, in practice, legitimise processes that appear far from inclusive. The editors and contributors draw together research from multiple contexts that considers systemic exclusionary pressures and practices from multiple perspectives, particularly less visible forms of social and educational exclusion. The book calls for true inclusion as an overriding socio-political and educational policy objective, and to end the marginalisation of specific groups beyond familiar neoliberal political discourses of piecemeal remediation.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.