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portada Interpreting Technology: Ricoeur on Questions Concerning Ethics and Philosophy of Technology (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
320
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.8 cm
Peso
0.47 kg.
ISBN13
9781538153482

Interpreting Technology: Ricoeur on Questions Concerning Ethics and Philosophy of Technology (en Inglés)

Reijers, Wessel ; Romele, Alberto ; Coeckelbergh, Mark (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Blanda

Interpreting Technology: Ricoeur on Questions Concerning Ethics and Philosophy of Technology (en Inglés) - Reijers, Wessel ; Romele, Alberto ; Coeckelbergh, Mark

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Interpreting Technology: Ricoeur on Questions Concerning Ethics and Philosophy of Technology (en Inglés)"

Interpreting Technology puts Ricoeur's work at the center of contemporary philosophical thinking concerning technology. It investigates his project of critical hermeneutics, the growing ethical and political impacts of technologies on the modern lifeworld, and ways of analyzing global sociotechnical systems such as the Internet.

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