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portada Introducing Hadith Studies: Interpretive Principles of the Hanafi School (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
234
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.3 x 12.7 x 1.2 cm
Peso
0.24 kg.
ISBN13
9781516885275

Introducing Hadith Studies: Interpretive Principles of the Hanafi School (en Inglés)

Safaruk Z. Chowdhury (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Introducing Hadith Studies: Interpretive Principles of the Hanafi School (en Inglés) - Chowdhury, Safaruk Z.

Libro Físico

S/ 68,05

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Introducing Hadith Studies: Interpretive Principles of the Hanafi School (en Inglés)"

This book introduces the key interpretive principles that form the hadith hermeneutics of the Hanafi School. It surveys the formation and development of the School from its founder Abu Hanifa until the theorisation and consolidation of later adherents. It then explains the interpretive principles with examples of those principles applied to legal cases. The copious citation of classical Arabic texts makes this a convenient reference for those studying and researching this subject area.

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