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portada Introduction to Clinical Psychology (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
614
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138461901
N° edición
1

Introduction to Clinical Psychology (en Inglés)

Jeffrey Hecker (Autor) · Geoffrey Thorpe (Autor) · Psychology Press · Tapa Dura

Introduction to Clinical Psychology (en Inglés) - Hecker, Jeffrey ; Thorpe, Geoffrey

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Introduction to Clinical Psychology (en Inglés)"

This introductory textbook gives students an appreciation of the field of clinical psychology as an applied science by teaching them the history and future of the field as well as ethical dilemmas facing psychologists today. It is organized around four key themes: Science: the text analyzes and critiques research and practice in clinical psychology from a scientific perspective. Controversies: the text examines the conflict and controversies that continue to shape the discipline of Psychology. Currency: the text surveys the field of contemporary clinical psychology. Ethics: the text discusses ethical dilemmas faced by clinical psychologists in every chapter.

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