¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Is My Leading & Teaching Reaching? (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
124
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 0.7 cm
Peso
0.15 kg.
ISBN13
9781938950834

Is My Leading & Teaching Reaching? (en Inglés)

William Montoya (Autor) · Greater Is He Publishing · Tapa Blanda

Is My Leading & Teaching Reaching? (en Inglés) - Montoya, William

Libro Nuevo

S/ 124,42

S/ 248,84

Ahorras: S/ 124,42

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Lunes 12 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Is My Leading & Teaching Reaching? (en Inglés)"

Can a teaching resource tool be written for educators that will withstand the ages, never be outdated and always be useful? A loaded question right? This is an attempt to create such a resource tool that speaks to the effective teaching approaches that will help any educator at any age in any era of their teaching or administrative career REGARDLESS OF HOW MANY "NEW WAYS" OF PROFESSIONAL DEVELOPMENT AND TRAINING ARE CREATED! From a teaching lens how do I know if my teaching is reaching my students? Beyond the qualitative data, how can I effectively deliver instruction when every year (or in some cases every quarter) it seems my district is spear-heading, piloting, or implementing some "New and Innovative Research Based Initiative" which will supposedly "improve" leading, teaching, learning, and of course assessment scores? From an administrative lens, do I possess the skill set to make an informed evaluation of my teachers? What am I (as the instructional leader of my school) observing and what do I note during a walkthrough of my schoolrooms? What are my expectations of teachers, students, and classrooms when I enter a lesson for a walkthrough? This resource tool will offer TEACHERS AND ADMINISTRATORS a blueprint of effective tips, data collection and feedback styles, along with clear ideas of what is being noticed and the expectations that are desired during a walkthrough of a classroom lesson.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes