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portada Knowledge in a Social World (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1999
Idioma
Inglés
N° páginas
424
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
0198237774
ISBN13
9780198237778

Knowledge in a Social World (en Inglés)

Alvin I. Goldman (Autor) · Clarendon Press · Tapa Dura

Knowledge in a Social World (en Inglés) - Alvin I. Goldman

Libro Nuevo

S/ 402,18

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Knowledge in a Social World (en Inglés)"

Knowledge in a Social World offers a philosophy for the information age. Alvin Goldman explores new frontiers by creating a thoroughgoing social epistemology, moving beyond the traditional focus on solitary knowers. Social, cultural, and technological changes present new challenges to our ways of knowing and understanding, and philosophy must face these challenges. Against the tides of postmodernism and social constructionism Goldman defends the integrity of truth and shows how to promote it by well-designed forms of social interaction. He urges that social discourse promises more than the mere politics of consensus, and that suitably norm-governed debate and belief-revision can increase veridical knowledge.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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