¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Living in Digital Worlds: Designing the Digital Public Space (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
268
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
24.9 x 18.0 x 2.0 cm
Peso
0.61 kg.
ISBN13
9781472452832
N° edición
1

Living in Digital Worlds: Designing the Digital Public Space (en Inglés)

Rachel Cooper (Autor) · Naomi Jacobs (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Living in Digital Worlds: Designing the Digital Public Space (en Inglés) - Jacobs, Naomi ; Cooper, Rachel

Libro Nuevo

S/ 464,75

S/ 929,50

Ahorras: S/ 464,75

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Living in Digital Worlds: Designing the Digital Public Space (en Inglés)"

Living in Digital Worlds investigates the relationship between human society and technology, as our private and particularly our public lives are increasingly undertaken in spaces that are inherently digital: digital public spaces. The book unpicks why digital technology is such an inextricable part of modern society, first by examining the historical relationship between technological development and the early progression of human sociality. This is then followed by an examination of the ways in which modern life is currently being impacted by the expansion of digital information and devices into multiple aspects of our lives, including focuses on privacy, bias and ownership in digital spaces. Finally, it explores potential future developments and their implications, and proposes that it is crucial to consider the design of technology and systems in order to support a positive and beneficial direction of change. Each chapter includes case studies, primarily drawn from The Creative Exchange, a fiveyear programme which ran from 2012 to 2016 to explore the notion of the digital public space through collaborative cross-sector research.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes