¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Making Sense of Literacy Scholarship: Approaches to Synthesizing Literacy Research (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
272
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367645663
N° edición
1

Making Sense of Literacy Scholarship: Approaches to Synthesizing Literacy Research (en Inglés)

Catherine Compton-Lilly; Rebecca Rogers; Tisha Lewis Ellison (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Making Sense of Literacy Scholarship: Approaches to Synthesizing Literacy Research (en Inglés) - Catherine Compton-Lilly; Rebecca Rogers; Tisha Lewis Ellison

Libro Nuevo

S/ 455,47

S/ 910,95

Ahorras: S/ 455,47

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 10 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Making Sense of Literacy Scholarship: Approaches to Synthesizing Literacy Research (en Inglés)"

This book is a roadmap to the key decisions, processes, and procedures to use when synthesizing qualitative literacy research. Covering the major types of syntheses - including the dissertation literature review, traditional literature review, integrative literature review, meta-synthesis, and meta-ethnography - Compton-Lilly, Rogers, and Lewis Ellison offer techniques and frameworks to use when making sense of a large body of scholarship.Addressing the standard and untraditional forms a research synthesis can take, the authors provide clear and practical examples of synthesis designs and techniques, and consider how epistemological, ontological, and ethical questions arise when designing and adapting a research synthesis. The extensive appendices feature sample literature reviews, guidance on communication with editors of journals, useful charts, and more. The authors' critical reflection and analysis demonstrates how a research synthesis is not simply a means to an end, but rather reflects each scholar's interests, target audience, and message. This book is crucial reading for undergraduate and graduate students, as well as early career and more experienced researchers in literacy education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes