Compartir
Marketing Communication: New Approaches, Technologies, and Styles (en Inglés)
Kimmel, Allan J. (Autor)
·
Oup Oxford
· Tapa Blanda
Marketing Communication: New Approaches, Technologies, and Styles (en Inglés) - Kimmel, Allan J.
S/ 261,53
S/ 523,06
Ahorras: S/ 261,53
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: España
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 27 de Junio y el
Lunes 08 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Marketing Communication: New Approaches, Technologies, and Styles (en Inglés)"
Marketing Communication: New Approaches, Technologies, and Styles brings together leading authorities from both academia and the marketing industry to provide a comprehensive overview and analysis of the rapidly changing world of marketing communication in the 21st Century. Containing a broad tableau of perspectives, the book reflects the insights and experiences of academics and practitioners from both sides of the Atlantic. With its timely and in-depth focus on contemporary and evolving trends in marketing communication, this book will be of interest to a diverse audience of academics, students, and marketing professionals. Primarily intended as a supplemental reader for undergraduate, graduate, and MBA courses, the focus on emerging developments in the field will also appeal to a broad range of researchers and marketing professionals.