Envío GRATIS a TODO el Perú ¡Feliz día del libro!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Marketing on Fleek: How to Make Your Marketing & Professional Efforts Count in a Customer-Centric World (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
126
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781087864396
Categorías

Marketing on Fleek: How to Make Your Marketing & Professional Efforts Count in a Customer-Centric World (en Inglés)

Kobi Ben Meir (Autor) · Jacob Ben Meir · Tapa Blanda

Marketing on Fleek: How to Make Your Marketing & Professional Efforts Count in a Customer-Centric World (en Inglés) - Kobi Ben Meir

Libro Nuevo

S/ 91,17

S/ 182,34

Ahorras: S/ 91,17

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 14 de Mayo y el Martes 28 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Marketing on Fleek: How to Make Your Marketing & Professional Efforts Count in a Customer-Centric World (en Inglés)"

From award-winning marketing guru and tech expert, Kobi Ben Meir comes a book that is a treatise on how anyone with passion, determination and the willingness to make it big in marketing can realize their dream.Born in an era that was undergoing a revolutionary change, the Israel-born author uses Marketing on Fleek – How to Make Your Marketing And Professional Efforts Count In A Customer-Centric World to detail not only the personal and professional obstacles he overcame, but how the lessons he learned along the way shaped his outlook. This included immigrating to the US where he benefited from career-defining opportunities.Each step of the growth process is explained meticulously and each chapter builds from the previous one to create a map that can be followed to marketing success. The book covers critical and practical information that a professional needs to be successful without losing sight of the big picture.  This includes methods that can rejuvenate ailing self esteem, an exploration of the needs of the modern consumer and an insider look in B2B and B2C markets.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes