¡Envío GRATIS a TODO el Perú desde S/89!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Marketing Research: Applied Insight, 6th Edition (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
976
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781292308722

Marketing Research: Applied Insight, 6th Edition (en Inglés)

Dan Nunan; David F. Birks; Naresh K. Malhotra (Autor) · Pearson Education Limited · Tapa Blanda

Marketing Research: Applied Insight, 6th Edition (en Inglés) - Dan Nunan; David F. Birks; Naresh K. Malhotra

Libro Nuevo

S/ 335,36

S/ 670,71

Ahorras: S/ 335,36

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 31 de Mayo y el Martes 11 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Marketing Research: Applied Insight, 6th Edition (en Inglés)"

For undergraduate, postgraduate and MBA students, this highly successful textbook is an essential guide to Marketing Research. Understand theory and application of marketing research in a European context Marketing Research: Applied Insight, 6th Edition, by Nunan, Birks and Malhotra is the leading marketing research text focused on the key challenges facing marketing research in a European context. This comprehensive text offers a clear explanation and discussion of concepts, and a wealth of European and international case material showing how researchers apply concepts and techniques. It also integrates with online resources for students including key discussion points. This book supports both qualitative and quantitative research methods through: Introducing the transactional stages of marketing research of problem definition, developing approach and design, data collection, analysis and communicating the research findings Using real research case studies of how companies address specific managerial problems and implement research, as well as real-life marketing situations and exercises to tackle in every chapter Applying marketing research to current marketing challenges such as social media, mobile marketing, customer value, experiential marketing, satisfaction, loyalty, customer equity, brand equity and management, relationship marketing, creativity and design, and socially responsible marketing Pearson, the world's learning company.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes