¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Mathematical Teaching and Learning: Perspectives on Mathematical Minds in the Elementary and Middle School Years (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
233
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.6 x 15.8 x 2.0 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN13
9783031318474

Mathematical Teaching and Learning: Perspectives on Mathematical Minds in the Elementary and Middle School Years (en Inglés)

Robinson, Katherine M. ; Kotsopoulos, Donna ; Dubé, Adam K. (Autor) · Springer · Tapa Dura

Mathematical Teaching and Learning: Perspectives on Mathematical Minds in the Elementary and Middle School Years (en Inglés) - Robinson, Katherine M. ; Kotsopoulos, Donna ; Dubé, Adam K.

Libro Físico

S/ 893,74

S/ 1.787,47

Ahorras: S/ 893,74

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 11 de Julio y el Lunes 22 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Mathematical Teaching and Learning: Perspectives on Mathematical Minds in the Elementary and Middle School Years (en Inglés)"

This book focusses on teaching and learning in elementary and middle school mathematics and suggests practices for teachers to help children be successful mathematical thinkers. Contributions from diverse theoretical and disciplinary perspectives are explored. Topics include the roles of technology, language, and classroom discussion in mathematics learning, the use of creativity, visuals, and teachers' physical gestures to enhance problem solving, inclusive educational activities to promote children's mathematics understanding, how learning in the home can enhance children's mathematical skills, the application of mathematics learning theories in designing effective teaching tools, and a discussion of how students, teachers, teacher educators, and school boards differentially approach elementary and middle school mathematics. This book and its companion, Mathematical Cognition and Understanding, take an interdisciplinary perspective to mathematical learning and development in the elementary and middle school years. The authors and perspectives in this book draw from education, neuroscience, developmental psychology, and cognitive psychology. The book will be relevant to scholars/educators in the field of mathematics education and also those in childhood development and cognition. Each chapter also includes practical tips and implications for parents as well as for educators and researchers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes