Compartir
Mathematics Lesson Study Around the World: Theoretical and Methodological Issues (Icme-13 Monographs) (en Inglés)
Marisa Quaresma,Carl Winsløw,Stéphane Clivaz,João Pedro Da Ponte,Aoibhinn Ní Shúilleabháin,Akihiko Takahashi (Autor)
·
Springer
· Tapa Dura
Mathematics Lesson Study Around the World: Theoretical and Methodological Issues (Icme-13 Monographs) (en Inglés) - Marisa Quaresma,Carl Winsløw,Stéphane Clivaz,João Pedro Da Ponte,Aoibhinn Ní Shúilleabháin,Akihiko Takahashi
S/ 581,30
S/ 1.162,60
Ahorras: S/ 581,30
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 24 de Junio y el
Lunes 08 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Mathematics Lesson Study Around the World: Theoretical and Methodological Issues (Icme-13 Monographs) (en Inglés)"
This book introduces the specifics of mathematics lesson study with regard to regional/national particularities, discussing the methodological and theoretical tools that can be used to pursue research on lesson study (its forms, contents, effects etc.) from an international perspective. Lesson study and learning study (LS) are becoming increasingly important in teacher education, mostly in continuous professional development, but also in prospective teachers’ education, and this interest is accompanied by a demand for more solid theorization of the lesson study process. A number of social, cultural, cognitive and affective issues are reflected in the way LS develops, and the book examines the latest results of these developments.