Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Mediation and Thinking Development in Schools: Theories and Practices for Educators (Emerald Points) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
152
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781787560239

Mediation and Thinking Development in Schools: Theories and Practices for Educators (Emerald Points) (en Inglés)

Heidi Flavian (Autor) · Emerald Publishing Ltd · Tapa Blanda

Mediation and Thinking Development in Schools: Theories and Practices for Educators (Emerald Points) (en Inglés) - Heidi Flavian

Libro Nuevo

S/ 284,42

S/ 568,84

Ahorras: S/ 284,42

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Mediation and Thinking Development in Schools: Theories and Practices for Educators (Emerald Points) (en Inglés)"

The benefits of mediation upon the development of children is an area that is yet to be fully explored. Mediation promotes learning through learner interactions with the environment and puts emphasis on the idea that society is responsible for all children's development.This book offers a unique practical model of effective mediation that integrates mediation theories from different periods and draws upon the work of five theoreticians; Dewey, Piaget, Vygotsky, Feuerstein, and Gardner. Key results from more recent neuropedagogical research are also presented.Mediation and Thinking Development in Schools supports the idea that academic achievements are not enough to measure a child's development; forward-thinking educators know that they not only have to teach specific disciplinary content, but also knowledge and skills that will be useful in their students' future. Hence, there is a need to understand how to mediate knowledge acquisition rather than be the source of knowledge. By fully illuminating the theory and the practice of mediation, this important text will prove invaluable for leaders, researchers and teachers in primary and secondary education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes