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portada Medium, Format, Configuration: The Displacements of Film (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
58
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781013295324
Categorías

Medium, Format, Configuration: The Displacements of Film (en Inglés)

Libro Físico

S/ 133,30

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Medium, Format, Configuration: The Displacements of Film (en Inglés)"

In contrast with media constructed as vast, ontologically homogeneous, non-localized systems, formats show material networks of interoperability and exclusions, inscribed in local specificities, and involving precise conditions for the circulation of images and sounds. Formats, institutionalized as standards, frame the "technical networks" defined by Gilbert Simondon, that unfold technical objects into economically and politically structured webs that cover the world. Media are always formatted and, as such, do not flow: they are displaced. This work was published by Saint Philip Street Press pursuant to a Creative Commons license permitting commercial use. All rights not granted by the work's license are retained by the author or authors.

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