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portada Michel Leiris Hardback: Writing the Self (Cambridge Studies in French) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2002
Idioma
Inglés
N° páginas
276
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.7 x 2.3 cm
Peso
0.57 kg.
ISBN
0521495741
ISBN13
9780521495745

Michel Leiris Hardback: Writing the Self (Cambridge Studies in French) (en Inglés)

Seán Hand (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Dura

Michel Leiris Hardback: Writing the Self (Cambridge Studies in French) (en Inglés) - Hand, Seán

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Michel Leiris Hardback: Writing the Self (Cambridge Studies in French) (en Inglés)"

This is the first full-length study in English of the work of Michel Leiris, a central figure in contemporary French culture. It explores Leiris's participation in some of the most striking intellectual and artistic movements of the twentieth-century: surrealism, ethnography and existentialism. Comparing his writing to the major artistic, political and philosophical concepts of the period, Hand asserts that Leiris's multi-volume autobiography remains as the model form of twentieth century self-inquiry.

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El libro está escrito en Inglés.
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