Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Mindfulness in the Classroom: An Evidence-Based Program to Reduce Disruptive Behavior and Increase Academic Engagement (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
224
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.9 x 17.5 x 1.8 cm
Peso
0.36 kg.
ISBN13
9781684034741
N° edición
1

Mindfulness in the Classroom: An Evidence-Based Program to Reduce Disruptive Behavior and Increase Academic Engagement (en Inglés)

Nirbhay N. Singh (Autor) · Joshua C. Felver (Autor) · New Harbinger Publications · Tapa Blanda

Mindfulness in the Classroom: An Evidence-Based Program to Reduce Disruptive Behavior and Increase Academic Engagement (en Inglés) - Felver, Joshua C. ; Singh, Nirbhay N. ; Horner, Robert

Libro Nuevo

S/ 109,30

S/ 218,60

Ahorras: S/ 109,30

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 14 de Junio y el Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Mindfulness in the Classroom: An Evidence-Based Program to Reduce Disruptive Behavior and Increase Academic Engagement (en Inglés)"

Based on the popular Soles of the Feet program, this groundbreaking resource for teachers offers a proven-effective, mindfulness-based intervention to reduce disruptive behavior in the classroom--so everyone can get back to learning.As a teacher, you know that some kids need extra help staying focused in the classroom. You've probably also lost countless hours of precious learning time in class due to student disruption. Whether kids are suffering from stress, a behavior disorder, or emotional issues--the good news is that there are real tools you can use to help children manage their feelings, stay on task, and reach their full potential. This book will show you how.In Mindfulness in the Classroom, two experts in the field of mindfulness research, child psychology, and school psychology offer a mindfulness-based intervention to help support a healthy learning environment. Based on the authors' Soles of the Feet program, this book provides an evidence-based strategy to help you put a stop to disruptive behavior in the classroom, and help kids be their very best.Without early intervention for disruptive behaviors, many students will maintain these behaviors as adults. The Soles of the Feet program not only decreases disruptive behavior and increases teaching time, it also improves the long-term outcome for children experiencing behavior challenges--so they can thrive well into adulthood.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes