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portada Modifying Food Texture: Novel Ingredients and Processing Techniques (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2015
Idioma
Inglés
N° páginas
292
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781782423331

Modifying Food Texture: Novel Ingredients and Processing Techniques (en Inglés)

Chen, Jianshe ; Rosenthal, Andrew (Autor) · Woodhead Publishing · Tapa Dura

Modifying Food Texture: Novel Ingredients and Processing Techniques (en Inglés) - Chen, Jianshe ; Rosenthal, Andrew

Libro Físico

S/ 673,25

S/ 1.346,49

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  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Modifying Food Texture: Novel Ingredients and Processing Techniques (en Inglés)"

Modifying Food Texture, Volume 1: Novel Ingredients and Processing Techniques discusses texture as an important aspect of consumer food acceptance and preference, and the fact that specific consumer groups, including infants, the elderly, and dysphagia patients require texture-modified foods. Topics covered include ingredients and processing techniques used in texture modification of foods, an overview of food texture issues, the novel use of processing techniques for texture modification, and the uses of food ingredients in texture-modified foods.

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