¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Narrative Conceptions of Knowledge: Towards Understanding Teacher Attrition (Advances in Research on Teaching, 23) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
360
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781784411381

Narrative Conceptions of Knowledge: Towards Understanding Teacher Attrition (Advances in Research on Teaching, 23) (en Inglés)

D Jean Clandinin (Autor) · Emerald Publishing Limited · Tapa Dura

Narrative Conceptions of Knowledge: Towards Understanding Teacher Attrition (Advances in Research on Teaching, 23) (en Inglés) - D Jean Clandinin

Libro Físico

S/ 977,64

S/ 1.955,27

Ahorras: S/ 977,64

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 08 de Julio y el Lunes 22 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Narrative Conceptions of Knowledge: Towards Understanding Teacher Attrition (Advances in Research on Teaching, 23) (en Inglés)"

"The book volume shares six narrative accounts, which offer glimpses into the teachers' lives, which are composed with attention to place, temporality, and personal and social dimensions. By inquiring narratively into the experiences of these teachers, the book identifies the complex ways in which the teachers' personal practical knowledge is shaped by their personal knowledge landscapes as well as professional knowledge landscapes. Questions are raised about the implications of seeing teacher attrition as a process rather than singular event, that is, as a process of coming to tell a story to leave by, for our understandings of teacher knowledge and identity. As we shift from seeing "beginning teachers" to seeing "teachers as beginning", that is, as seeing teachers as people with experiences of personal and professional becoming, we shift from seeing them as more than content knowledge and pedagogic skills, but as people in the midst of living lives. This narrative and more holistic understanding of teacher knowledge and identity will help preservice teacher education programs, schools and school districts to better sustain people as they begin to teach and become teachers"

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes