¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada News Literacy: Global Perspectives for the Newsroom and the Classroom (Mass Communication and Journalism) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2011
Idioma
Inglés
N° páginas
211
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
1433115638
ISBN13
9781433115639

News Literacy: Global Perspectives for the Newsroom and the Classroom (Mass Communication and Journalism) (en Inglés)

Paul Mihailidis (Autor) · Peter Lang · Tapa Blanda

News Literacy: Global Perspectives for the Newsroom and the Classroom (Mass Communication and Journalism) (en Inglés) - paul mihailidis

Libro Nuevo

S/ 260,37

S/ 520,73

Ahorras: S/ 260,37

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 24 de Junio y el Lunes 08 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "News Literacy: Global Perspectives for the Newsroom and the Classroom (Mass Communication and Journalism) (en Inglés)"

News Literacy gathers leading scholars, educators, and media makers to explore new approaches to thinking about, examining, and evaluating news media and civic engagement around these fundamental questions: What are the most pressing issues in news, media, and culture in a converged, digital, and global media age? What are the best educational practices to foster media literate understanding, engagement, and expression across borders, across cultures, and across divides? The book will prepare future media practitioners (and citizens) to embrace new media environments that can simultaneously empower their craft and their civic voice. This means teaching not only about the various ways new technologies are used and to what end, but also how these tools can enable better engagement with audiences, more dialog with communities, and a more nuanced understanding of how information is processed through new media platforms. Such an approach can empower a more active, collaborative, and empowered information landscape for the digital age.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes