¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Note Taking Activities in E-Learning Environments (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
136
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.0 cm
Peso
0.38 kg.
ISBN13
9789811661037

Note Taking Activities in E-Learning Environments (en Inglés)

Nakayama, Minoru (Autor) · Springer · Tapa Dura

Note Taking Activities in E-Learning Environments (en Inglés) - Nakayama, Minoru

Libro Nuevo

S/ 500,60

S/ 1.001,20

Ahorras: S/ 500,60

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 05 de Agosto y el Lunes 19 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Note Taking Activities in E-Learning Environments (en Inglés)"

The main focus of this book is presenting practical procedures for improving learning effectiveness using note taking activities during e-learning courses. Although presentation of e-learning activities recently has been spreading to various education sectors, some practical problems have been discussed such as evaluation of learning performance and encouragement of students. The authors introduce note taking activity as a conventional learning tool in order to promote individual learning activity and learning efficacy. The effectiveness of note taking has been measured in practical teaching in a Japanese university using techniques of learning analytics, and the results are shown here. The relationships between note taking activity and students' characteristics, the possibility of predicting the final learning performance using metrics of students' note taking, and the effectiveness for individual emotional learning factors are evaluated. Some differences between blended learning and fully online learning courses are also discussed. The authors provide novel analytical procedures and ideas to manage e-learning courses. In particular, the assessment of note taking activity may help to track individual learning progress and to encourage learning motivation.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes