Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Open and Distance Learning in Secondary School Education in India: Potentials and Limitations (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
230
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367204853
N° edición
1

Open and Distance Learning in Secondary School Education in India: Potentials and Limitations (en Inglés)

Jyotsna Jha; Neha Ghatak; Puja Minni; Shobhita Rajagopal; Shreekanth Mahendiran (Autor) · Routledge India · Tapa Dura

Open and Distance Learning in Secondary School Education in India: Potentials and Limitations (en Inglés) - Jyotsna Jha; Neha Ghatak; Puja Minni; Shobhita Rajagopal; Shreekanth Mahendiran

Libro Nuevo

S/ 480,33

S/ 960,66

Ahorras: S/ 480,33

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 20 de Junio y el Lunes 08 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Open and Distance Learning in Secondary School Education in India: Potentials and Limitations (en Inglés)"

This book examines the state of the Open and Distance Learning (ODL)-based secondary education in India. ODL-based education has been a key resource for children in India who can neither cope with nor avail of regular schooling opportunities due to economic, health and disability, or other constraints. The volume uses large-scale empirical data collected from various Indian states and a sensitive theoretical framework to study the equity, efficiency, and effectiveness of the National Institute of Open Schooling (NIOS) and the State Open School (SOS). Highlighting the roadblocks and barriers in terms of its reach, inclusion, and delivery, particularly to the marginalised, this book explores whether ODL has a potential of being a sustainable and effective option at the secondary and senior secondary level in India. Thus, it seeks to generate policy discourse around delivery mechanisms and effectiveness of ODL in developing countries. First of its kind, this comprehensive volume will be useful for scholars and researchers of education, education policy, public policy, and political studies.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes