Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Oxford key Concepts for the Language Classroom Focus on Assessment: Research-Led Guide Helping Teachers Understand, Design, Implement, and Evaluate Language Assessment (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2014
Idioma
Inglés
N° páginas
144
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780194000833
N° edición
01

Oxford key Concepts for the Language Classroom Focus on Assessment: Research-Led Guide Helping Teachers Understand, Design, Implement, and Evaluate Language Assessment (en Inglés)

Eunice Eunhee Jang (Autor) · Oxford University Press · Tapa Blanda

Oxford key Concepts for the Language Classroom Focus on Assessment: Research-Led Guide Helping Teachers Understand, Design, Implement, and Evaluate Language Assessment (en Inglés) - Eunice Eunhee Jang

Libro Físico

S/ 221,45

S/ 442,90

Ahorras: S/ 221,45

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 11 de Junio y el Martes 25 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Oxford key Concepts for the Language Classroom Focus on Assessment: Research-Led Guide Helping Teachers Understand, Design, Implement, and Evaluate Language Assessment (en Inglés)"

Focus on Assessment helps teachers to understand research evidence in language assessment for students aged 6-16, and to develop an ability to design, implement, and critically evaluate language assessment, with reference to language frameworks and standards for assessment in school education.The book includes: Spotlight Studies, highlighting important research on teaching and assessment.Classroom Snapshots, featuring descriptions of teachers and students engaged in different approaches to learning and teaching.Activities which encourage comparison and reflection, helping you to relate research and theory on language assessment to your own teaching context. This book is part of the Oxford Key Concepts for the Language Classroom series, focusing on key topics for teaching English as a second or foreign language. These research-led instructional guides link the theories of second language acquisition and pedagogy with classroom practice, helping you to reflect on what needs to happen in the language classroom.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes