Compartir
Pandemics in the age of Social Media (Routledge Studies in new Media and Cyberculture) (en Inglés)
Vikas Kumar (Editor) Mohit Rewari (Editor) (Autor)
·
Routledge
· Tapa Dura
Pandemics in the age of Social Media (Routledge Studies in new Media and Cyberculture) (en Inglés) - Vikas Kumar (Editor) Mohit Rewari (Editor)
S/ 460,18
S/ 920,37
Ahorras: S/ 460,18
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 03 de Julio y el
Viernes 19 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Pandemics in the age of Social Media (Routledge Studies in new Media and Cyberculture) (en Inglés)"
This book offers insights into social media practices and challenges in developing nations during the COVID-19 pandemic. Covering different aspects of social media during the pandemic, the book offers new frameworks, concepts, tools and techniques for integrating social media to support national development.Thematically organized chapters from a global team of scholars address the different aspects of social media during the pandemic. The book begins by looking at ICT for development and how development agencies have used social media platforms, before looking at engagement with these social media campaigns and the spread of misinformation. Further chapters cover the practical uses of social media in healthcare and virtual medicine, mental health issues and challenges, remote education and government policies.This timely volume will be of interest to scholars and students of social media, health communication, global development studies and NGO communication.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.