Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Podcasting in a Platform Age: From an Amateur to a Professional Medium (Bloomsbury Podcast Studies) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
292
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781501380709

Podcasting in a Platform Age: From an Amateur to a Professional Medium (Bloomsbury Podcast Studies) (en Inglés)

Sullivan John L.; Dann Lance (Edt); Spinelli Martin (Edt) (Autor) · Bloomsbury Academic · Tapa Dura

Podcasting in a Platform Age: From an Amateur to a Professional Medium (Bloomsbury Podcast Studies) (en Inglés) - Sullivan John L.; Dann Lance (Edt); Spinelli Martin (Edt)

Libro Físico

S/ 601,51

S/ 1.203,02

Ahorras: S/ 601,51

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Podcasting in a Platform Age: From an Amateur to a Professional Medium (Bloomsbury Podcast Studies) (en Inglés)"

Podcasting in a Platform Age explores the transition underway in podcasting by considering how the influx of legacy and new media interest in the medium is injecting professional and corporate logics into what had been largely an amateur media form. Many of the most high-profile podcasts today, however, are produced by highly-skilled media professionals, some of whom are employees of media corporations. Legacy radio and new media platform giants like Google, Apple, Amazon, and Spotify are also making big (and expensive) moves in the medium by acquiring content producers and hosting platforms. This book focuses on three major aspects of this transformation: formalization, professionalization, and monetization. Through a close read of online and press discourse, analysis of podcasts themselves, participant observations at podcast trade shows and conventions, and interviews with industry professionals and individual podcasters, John Sullivan outlines how the efforts of industry players to transform podcasting into a profitable medium are beginning to challenge the very definition of podcasting itself.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes