¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Posters, Propaganda, and Persuasion in Election Campaigns Around the World and Through History (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
327
Encuadernación
Tapa Blanda
Peso
1
ISBN
0820486167
ISBN13
9780820486161
Categorías

Posters, Propaganda, and Persuasion in Election Campaigns Around the World and Through History (en Inglés)

Steven A. Seidman (Autor) · Peter Lang · Tapa Blanda

Posters, Propaganda, and Persuasion in Election Campaigns Around the World and Through History (en Inglés) - Steven A. Seidman

Libro Físico

S/ 279,76

S/ 559,52

Ahorras: S/ 279,76

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Posters, Propaganda, and Persuasion in Election Campaigns Around the World and Through History (en Inglés)"

Providing a unique political history, this book traces the impact that these posters as well as broadsides, banners, and billboards have had around the world over the last two centuries. It focuses on the use of this campaign material in the United States, as well as in France, Great Britain, Germany, South Africa, Japan, Mexico, and many other countries. The book examines how posters evolved and discusses their changing role in the twentieth century and thereafter; how technology, education, legislation, artistic movements, advertising, and political systems effected changes in election posters and other campaign media, and how they were employed around the world. This comprehensive and original overview of this campaign material includes the first extensive review of the research literature on the topic. Posters, Propaganda, and Persuasion will be useful to scholars and students interested in communications, politics, history, advertising and marketing, art history, and graphic design.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes