¡Envío GRATIS a TODO el Perú desde S/89!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Practical Customer Success Management (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
280
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.1 x 17.5 x 1.5 cm
Peso
0.57 kg.
ISBN13
9781032092096
N° edición
1

Practical Customer Success Management (en Inglés)

Rick Adams (Autor) · Productivity Press · Tapa Blanda

Practical Customer Success Management (en Inglés) - Adams, Rick

Libro Nuevo

S/ 139,70

S/ 279,41

Ahorras: S/ 139,70

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 11 de Junio y el Jueves 27 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Practical Customer Success Management (en Inglés)"

Practical Customer Success Management is a complete "handbook for CSMs", written by a customer success expert who has coached and trained many hundreds of customer success managers across the globe. The book is aimed at increasing both productivity and consistency of quality of output for customer success managers of all levels, from relative newcomers through to seasoned professionals. The book is highly practical in nature and is packed full of good humored but very direct advice and assistance for dealing with exactly the types of real world situations CSMs face every day.Practical Customer Success Management provides a simple-to-follow, best practice framework that explains what the core customer success management steps are at each stage of the customer journey to business outcome success and in what circumstances to apply those steps. It describes and explains which situations each step applies to and provides recommendations for activities or tasks that the CSM can perform to complete each step, together with detailed explanations and step-by-step guidance for successfully completing each activity or task. Included in this book is an entire suite of tools and templates that enable rapid completion of each task and ensure consistency of approach both across multiple customer engagements and by multiple CSMs within a team. Each tool's use is clearly explained within the book, and CSMs are able to adapt and customize the tools to suit their own specific needs as they see fit.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes