¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Preparing the Next Generation of Teacher Educators for Clinical Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
328
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.8 cm
Peso
0.46 kg.
ISBN13
9781641136143

Preparing the Next Generation of Teacher Educators for Clinical Practice (en Inglés)

Yendol-Hoppey, Diane ; Fichtman Dana, Nancy ; Hoppey, David (Autor) · Information Age Publishing · Tapa Blanda

Preparing the Next Generation of Teacher Educators for Clinical Practice (en Inglés) - Yendol-Hoppey, Diane ; Fichtman Dana, Nancy ; Hoppey, David

Libro Nuevo

S/ 284,01

S/ 568,02

Ahorras: S/ 284,01

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 07 de Agosto y el Miércoles 21 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Preparing the Next Generation of Teacher Educators for Clinical Practice (en Inglés)"

Today, in many contexts the lack of attention to preparing the next generation of teacher educators as well as having a critical mass of faculty who understand the current teacher education research problem lingers. Although the NCATE Blue Ribbon Panel Report (2010), the recent advent of the CAEP standards, and the new AACTE Clinical Practice Commission Report (2017) challenge those responsible for teacher preparation to rethink the design as well as their work within clinical practice, there is much too little discussion about how to prepare the next generation of teacher educators to work differently. Just like Zeichner found almost 20 years ago, teacher education still too often remains "a tangential concern for most and the major concern of only a few" (Ziechner, 1999, p. 11). These concerns raise important questions for those who are currently responsible for pivoting, reinventing, and researching teacher preparation. This book offers insights from teacher education researchers that illustrate the ongoing benefits and persistent challenges of educating and preparing university and school-based teacher educators. This is an important step in understanding the complex roles, practices, and responsibilities associated with high quality teacher education that emphasizes clinical practice.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes