¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Promoting Children's Rights in European Schools: Intercultural Dialogue and Facilitative Pedagogy (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.3 cm
Peso
0.36 kg.
ISBN13
9781350217829

Promoting Children's Rights in European Schools: Intercultural Dialogue and Facilitative Pedagogy (en Inglés)

Claudio Baraldi (Autor) · Federico Farini (Autor) · Erica Joslyn (Autor) · Bloomsbury Academic · Tapa Blanda

Promoting Children's Rights in European Schools: Intercultural Dialogue and Facilitative Pedagogy (en Inglés) - Baraldi, Claudio ; Joslyn, Erica ; Farini, Federico

Libro Físico

S/ 226,16

S/ 452,32

Ahorras: S/ 226,16

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 10 de Julio y el Viernes 19 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Promoting Children's Rights in European Schools: Intercultural Dialogue and Facilitative Pedagogy (en Inglés)"

Promoting Children's Rights in European Schools explores how facilitators, teachers and educators can adopt and use a dialogic methodology to solicit children's active participation in classroom communication. The book draws on a research project, funded by the European Commission (Erasmus +, Key-action 3, innovative education), coordinated by the University of Modena and Reggio Emilia, Italy, with the partnership of the University of Suffolk, UK, and the University of Jena, Germany. The author team bring together the analysis of activities in 48 classes involving at least 1000 children across England, Germany and Italy. These activities have been analysed in relation to the sociocultural context of the involved schools and children, a facilitative methodology and the use of visual materials in the classroom, and engaging children in active participation and the production of their own narratives. Each chapter looks at reflection on practice, outcomes, and reaction to facilitation of both teachers and children, drawing out the complex comparative lessons within and between classrooms across the three countries.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes