¡Envío GRATIS a TODO el Perú desde S/89!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Propaganda in the Helping Professions (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2012
Idioma
Inglés
N° páginas
584
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
0195325001
ISBN13
9780195325003
N° edición
1

Propaganda in the Helping Professions (en Inglés)

Eileen Gambrill (Autor) · Oxford Univ Pr · Tapa Dura

Propaganda in the Helping Professions (en Inglés) - Eileen Gambrill

Libro Nuevo

S/ 584,48

S/ 1.168,95

Ahorras: S/ 584,48

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 03 de Junio y el Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Propaganda in the Helping Professions (en Inglés)"

Propaganda in the helping professions has grown by leaps and bounds in recent decades, with alarming implications for clients and their families, as well as the professionals who try to help them. There is a fog that has been generated by corporate interests and organizations attempting to sell their services and products to desperate or poorly educated consumers. Propaganda in the Helping Professions is a guide to lifting the confusion. From phrenology to institutional crib-beds for adult psychiatric patients, from Roman bird-beak masks to drugs designed to combat overurination, readers are taken on a tour across the centuries of egregious practices of professionals and quacks including the present-day medicalization of our lives. The author, one of the field's most relentless critics of fads, phonies, and fallacies, shows readers how to think critically about both research and advertising in order to deliver effective services to clients and not be bamboozled by bogus claims about alleged problems, risks, and remedies.Incisive, interesting, eminently readable, and passionately argued, this book places responsibility for client well-being both on consumers--to raise questions--and on the professionals who claim to help them--to accurately answer them.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes