¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Purposeful Engagement in Science Learning: The Project-Based Approach (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2016
Idioma
Inglés
N° páginas
202
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781433130915

Purposeful Engagement in Science Learning: The Project-Based Approach (en Inglés)

Kabba E. Colley (Autor) · Peter Lang · Tapa Dura

Purposeful Engagement in Science Learning: The Project-Based Approach (en Inglés) - Kabba E. Colley

Libro Nuevo

S/ 545,45

S/ 1.090,90

Ahorras: S/ 545,45

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 24 de Junio y el Lunes 08 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Purposeful Engagement in Science Learning: The Project-Based Approach (en Inglés)"

Purposeful Engagement in Science Learning provides a blueprint of how teachers and their students can engage in science learning that mirrors the way science is practiced. It is written for K-16 science educators as well as those in the informal science education sector. The framework for this book is based on the project cycle, which is consistent with the process of scientific inquiry. Chapter One reviews the historical, philosophical and psychological foundations of project-based scientific inquiry (PBSI) and the evolution of this approach in the U.S. Chapter Two examines and synthesizes the research on PBSI. Chapter Three explores how to plan PBSI and offers practical strategies for veteran and novice science educators alike. Chapter Four presents different strategies for implementing PBSI with particular emphasis on factors to consider, including the roles and responsibilities of teachers and students. Chapter Five provides selected case histories of successful PBSI. Chapter Six deals with the different methods of evaluating and assessing students' learning in PBSI environments and provides examples of performance-based assessments suitable for evaluating students' learning. Chapter Seven examines the relationship between PBSI, after-school programs and community involvement. Finally, Chapter Eight identifies and describes relevant resources that could be used to support and enhance PBSI. This book is organized in a way that allows science educators to address the Next Generation Science Standards (NGSS), while at the same time, helping students learn science in ways that are relevant to their lives.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes