teaching methods & materials - reading & phonics; language experience approach
Compartir
Reading Success for all Students: Using Formative Assessment to Guide Instruction and Intervention (en Inglés)
Thomas G. Gunning
(Autor)
·
Jossey-Bass
· Tapa Blanda
Reading Success for all Students: Using Formative Assessment to Guide Instruction and Intervention (en Inglés) - Gunning, Thomas G.
S/ 118,03
S/ 236,07
Ahorras: S/ 118,03
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 17 de Junio y el
Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Reading Success for all Students: Using Formative Assessment to Guide Instruction and Intervention (en Inglés)"
Help for reading teachers in continuous monitoring, assessment and instruction that targets students' problem areas This vital resource offers classroom teachers and literacy coaches practical assessments that can be used to evaluate key areas in students' reading performance. These assessments will provide information that can be directly used for planning instruction. Specific instructional techniques and activities are linked to each of the assessments so that teachers know exactly how to teach necessary skills. Tests and other evaluative devices are aligned with Common Core State Standards and state frameworks. Offers a proven model for monitoring and assessing students Assessments and instructional strategies are easy to implement as part of any curriculum Practical strategies are modeled on a tested approach for helping students work through their problem areas
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.