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portada Real, Rural: Growing Up Rural in the 1950s (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
206
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.2 cm
Peso
0.31 kg.
ISBN13
9780985135287

Real, Rural: Growing Up Rural in the 1950s (en Inglés)

Larry Kyle Meredith (Autor) · Raspberry Creek Books, Ltd. · Tapa Blanda

Real, Rural: Growing Up Rural in the 1950s (en Inglés) - Meredith, Larry Kyle

Libro Físico

S/ 103,69

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Real, Rural: Growing Up Rural in the 1950s (en Inglés)"

Real, Rural is a memoir about growing up in a rural area in the 1950s. This book examines the issues faced locally by young people living in or near a very small town in central Kansas, as well as national issues such as Civil Rights, nuclear concerns such as the Korean War and other issues. It compares rural life to urban living. Real, Rural examines the whole of the 1950s, not only from a rural point of view, but also from the perspective of anyone who grew up during that decade and who was concerned with national and international concerns and conflicts and how they affected that individual personally.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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