Envío gratis a TODO el Perú solo hasta el 14/06  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Remodelling Businesses for Sustainable Development: 2nd International Conference on Modern Trends in Business, Hospitality, and Tourism, Cluj-Napoca, (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
204
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.2 cm
Peso
0.31 kg.
ISBN13
9783031196584

Remodelling Businesses for Sustainable Development: 2nd International Conference on Modern Trends in Business, Hospitality, and Tourism, Cluj-Napoca, (en Inglés)

NegrușA, Adina LetițIa ; Coroş, Monica Maria (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Remodelling Businesses for Sustainable Development: 2nd International Conference on Modern Trends in Business, Hospitality, and Tourism, Cluj-Napoca, (en Inglés) - Negrușa, Adina Letiția ; Coroş, Monica Maria

Libro Nuevo

S/ 965,42

S/ 1.930,85

Ahorras: S/ 965,42

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 02 de Agosto y el Viernes 16 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Remodelling Businesses for Sustainable Development: 2nd International Conference on Modern Trends in Business, Hospitality, and Tourism, Cluj-Napoca, (en Inglés)"

This book discusses current trends, challenges, and opportunities in the fields of business, hospitality, and tourism, particularly in Eastern Europe. Featuring selected papers presented at the second annual Modern Trends in Business Hospitality and Tourism International Conference held in Cluj-Napoca, Romania in 2022, this book explores sustainable business (re)modelling in various fields including hospitality and tourism from managerial, marketing, financial, and information technology & communications (IT&C) points of view. Topics include changing dimensions of modern business and hospitality post-COVID; business challenges and opportunities during crises; modern customer experiences; human capital leadership & organizational behavior, and investment financing in post-COVID-19 recovery.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes