¡Envío GRATIS a TODO el Perú desde S/89!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada research in english language teaching: mexican perspectives (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2012
Idioma
Inglés
N° páginas
278
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.9 cm
Peso
0.56 kg.
ISBN
1463340109
ISBN13
9781463340100

research in english language teaching: mexican perspectives (en Inglés)

Ruth Roux (Autor) · Palibrio · Tapa Dura

research in english language teaching: mexican perspectives (en Inglés) - Roux, Ruth

Libro Nuevo

S/ 173,65

S/ 347,29

Ahorras: S/ 173,65

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 03 de Junio y el Miércoles 12 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "research in english language teaching: mexican perspectives (en Inglés)"

Research in English Language Teaching: Mexican Perspectives Teacher research takes different forms and serves a variety purposes, but it is conducted by teachers, individually or collaboratively, with the basic aim of understanding teaching and learning in context. In México, teacher research is starting to gain momentum and newcomers search for guidance and examples. This book can be used by English language teachers, teacher educators and student teachers who want to develop their professional expertise by investigating learning and teaching in a systematic and organized way. It is also useful for undergraduate students of EFL teaching and applied linguistics who need to produce a thesis, or experienced teachers who want to develop a research project for the first time. Research in English Language Teaching: Mexican Perspectives combines basic general knowledge and practical advice with reports of research conducted in Mexican educational contexts. PART ONE offers an overview of research and discussion on the teaching-research nexus, and different ways to meet the challenges of doing research. PART TWO presents accounts of recent research in the national context, written by teacher researchers working for different public higher education institutions. These accounts reflect diverse theoretical approaches, topics, methods of data collection and analysis, and styles of reporting. PART THREE includes basic guidelines to write the most common research genres: thesis, conference paper, and research article. The final section contains a glossary of research terms.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes