¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada rethinking media pluralism (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.4 x 14.7 x 1.3 cm
Peso
0.34 kg.
ISBN
0823245136
ISBN13
9780823245130

rethinking media pluralism (en Inglés)

Kari Karppinen (Autor) · Fordham University Press · Tapa Blanda

rethinking media pluralism (en Inglés) - Karppinen, Kari

Libro Nuevo

S/ 96,14

S/ 192,28

Ahorras: S/ 96,14

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 11 de Junio y el Lunes 24 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "rethinking media pluralism (en Inglés)"

Access to a broad range of different political views and cultural expressions is often regarded as a self-evident value in both theoretical and political debates on media and democracy. Pluralism is commonly accepted as a guiding principle of media policy in addressing media concentration, the role of public service media, or more recently such questions as how to respond to search engines, social networking sites, and citizen media. However, opinions on the meaning and nature of media pluralism as a concept vary widely, and definitions of it can easily be adjusted to suit different political purposes. Rethinking Media Pluralism contends that the notions of media pluralism and diversity have been reduced to empty catchphrases or conflated with consumer choice and market competition. In this narrow logic, key questions about social and political values, democracy, and citizenship are left unexamined. In this provocative new book, Kari Karppinen argues that media pluralism needs to be rescued from its depoliticized uses and re-imagined more broadly as a normative value that refers to the distribution of communicative power in the public sphere. Instead of something that could simply be measured through the number of media outlets available, media pluralism should be understood in terms of its ability to challenge inequalities and create a more democratic public sphere.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes