¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Rhetoric, Truth and Opinion in the Public Space (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
52
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.3 cm
Peso
0.09 kg.
ISBN13
9786200503527

Rhetoric, Truth and Opinion in the Public Space (en Inglés)

Virginia Boyanova (Autor) · LAP Lambert Academic Publishing · Tapa Blanda

Rhetoric, Truth and Opinion in the Public Space (en Inglés) - Boyanova, Virginia

Libro Nuevo

S/ 198,59

S/ 397,18

Ahorras: S/ 198,59

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 23 de Julio y el Martes 06 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Rhetoric, Truth and Opinion in the Public Space (en Inglés)"

The communication dialogue as a basis for the modern form of communication is summarized, dialogue is not only present in it, it is an indisputable factor, communication is effectively built through and through dialogue. Rhetoric is an ancient and modern science with application in many sciences and more and more researchers are turning to modern variants of rhetoric such as persuasive communication, persuasion techniques and audience impact.The studies analyze different aspects of rhetoric, different aspects of rhetoric, the relation of truth and argument in the public space as well as justice in the public space. In philosophical and legal terms, the terms truth and truth are also discussed. The other major problem raised and discussed is the unity between rhetoric and logic, the philosophical and logical aspects and the application that it has in many sciences - law, theology, Media Communication Sciences, Artistic and Literary Criticism, and all the Humanities. It also discusses the values of values and opinion in public communication and the motivations of speakers. The study is focused in the field of philosophical research and communication science.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes