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portada Rice: Origin, Antiquity and History (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
580
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367383961
N° edición
1

Rice: Origin, Antiquity and History (en Inglés)

S. D. Sharma (Editor) (Autor) · Crc Press · Tapa Blanda

Rice: Origin, Antiquity and History (en Inglés) - S. D. Sharma (Editor)

Libro Nuevo

S/ 224,55

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Rice: Origin, Antiquity and History (en Inglés)"

During the last nine millennia or so, man has improved the rice plant, increased its productivity and has found various uses of its parts. The story of rice differs from region to region and has been different in different periods of time. There was a time when tax was collected in the form of rice in Japan, the Southeast Asian kingdoms created hydraulic feats for its cultivation and Ottoman armies advanced with rice as their ration. In recent years, there have been riots due to scarcity of rice and also international efforts to produce enough rice to avoid hunger. The book provides an interesting reading of all such events in the course of its 9000 years long history.

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El libro está escrito en Inglés.
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