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portada rivers (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
10.9 x 17.3 x 1.3 cm
Peso
0.14 kg.
ISBN
0199588678
ISBN13
9780199588671

rivers (en Inglés)

Nick Middleton (Autor) · Oxford University Press, USA · Tapa Blanda

rivers (en Inglés) - Middleton, Nick

Libro Nuevo

S/ 52,33

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  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "rivers (en Inglés)"

Rivers have acted as cradles for civilization and agents of disaster; a river may be a barrier or a highway, it can support trade and sediment, culture and conflict. This Very Short Introduction is a celebration of rivers in all their diversity. Geographer Nick Middleton covers a wide and eclectic range of river-based themes, from physical geography to mythology, to industrial history and literary criticism. Offering a truly global look at rivers, with examples from all continents, including Egypt, India, and Bangladesh, Middleton considers the role that rivers have played in human history from settlements and trade to warfare, and also looks at the human impact upon rivers by the construction of dams and cutting of channels.

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Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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