¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Second Language Acquisition and Lifelong Learning (Second Language Acquisition Research Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
242
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367769154
N° edición
1

Second Language Acquisition and Lifelong Learning (Second Language Acquisition Research Series) (en Inglés)

Simone E. Pfenninger; Julia Festman; David Singleton (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Second Language Acquisition and Lifelong Learning (Second Language Acquisition Research Series) (en Inglés) - Simone E. Pfenninger; Julia Festman; David Singleton

Libro Nuevo

S/ 411,44

S/ 822,88

Ahorras: S/ 411,44

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 10 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Second Language Acquisition and Lifelong Learning (Second Language Acquisition Research Series) (en Inglés)"

Language fundamentally defines and distinguishes us as humans, as members of society, and as individuals. As we go through life, our relationship with language and with learning shifts and changes, but it remains significant. This book is an up-to-date resource for graduate students and researchers in second language (L2) acquisition who are interested in language learning across the lifespan. The main goal is to survey and evaluate what is known about the linguistic-cognition-affect associations that occur in L2 learning from birth through senescence (passing through the stages of childhood, adolescence, adulthood, and third age), the extent to which L2 acquisition may be seen as contributing to healthy and active aging, the impact of the development of personalized, technology-enhanced communicative L2 environments, and how these phenomena are to be approached scientifically and methodologically. The effects of certain specific variables, such as gender, socio-economic background, and bilingualism are also analyzed, as we argue that chronological age does not determine the positioning of L2 learners across the lifespan: age is part of a complex web of social distinctions such as psychological and individual factors that intersect in the construction of a learner's relative status and opportunities.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes